torstai 12. joulukuuta 2013

Jälkitarkastus

NO EI OLLU KIVAA. Mutta kaikki oli ok, mun lääkäri on yli ihana ja oli kiva jutella hänen ja raskausajan neuvola tädin kanssa :) Puhuttii vähä synnytyksestä ja miten vauvan kanssa on sujunu.. Hemoglobiini oli noussu 123 jee, oli yhes vaihees raskautta vaan 103.. Se oli hyvä ja mun paino on nyt normaali, ennen raskautta se oli liian vähän niin on iha kiva että se on nyt normaali, ei haittaa vaikka vanhat farkut ei mahdu päälle.. Inhoon kun tehään sisätutkimus, se on mun mielestä jotai nii hirveetä :D Ne nauroki että hei haloo täältä on tullu lapsi ulos että kyllä sä tän kestät :D No nyt se on ohi, huh.. Janikalla ja Amandalla oli sujunu kaikki hyvin täällä. Pakko myöntää että mua kyllä vähä jännitti ku aina ku oon ollu jossain niin mun vanhemmat tai Mika on ollu Amandan kanssa. Täällä ku tulin kotii odotti ihana kakkapylly ^^,  Nyt pieni tuhisee tuolla tyytyväisenä päikkäreillä ja mää voisin keittää kaffet.. .. Voisko joku ehdottaa mistä mä kirjottaisin tänne?? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti