keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Hellurei

Viikko taas pyörähtäny hyvin käyntiin, huh onko jo muka torstai. Tiistaina oltiin taas vauvatreffeillä ja meille kerrottiin vauvan unesta. Kuten että joskus voi luulla että vauva on hereillä ku se äänehtelii ja jos menee heti ottaa sen pois sängystä nii se herää vaikka se on voinu olla vaan tosi pinta unessa.. Oon huomannu sen ainaki öisin, joskus herään ku kuulostaa et Amanda on hereillä ja sillo aluks aina menin heti ja si syötin. Nykyään vaan kuulostelen ja sitte se lopettaa ähinän ja ääntelyn, ja jatkaa unia.. Yöt meillä menee edelleen niin hienosti.. Amanda nukahtaa joka ilta yöunille klo 22-22.30 ja herää syömään n. 7.00 ja jatkaa uniaan n. 10 asti :) No ehkä se muuttuu jossain vaihees mutta toivottavasti ei :) 

Eilen mä olin äitin kans vähä joululahja ostoksilla ja kävin hakemassa myös ittelleni iihanan villahupparin jota oon himoinnu jo jonki aikaa :P Mun iskä oli Amandan kanssa sillä aikaa meillä :) Hain myös postista elloksen paketin, jeeeeeee vihdoin mun talvitakki ja ugit tuli :P Illalla oltiin sitte Stellan 6v synttäreillä:) On ne kaikki tytöt niin ihania <3 Fiona, Stella ja Isabella <3 Bella on niii intona Amandasta ja halus pitää sitä sylissäki ^^ Vielä Bella ei sano Amanda vaan se on serkkuvauva :)

Tänää mulla on jälkitarkastus, yök en tykkää. En rehaa Amandaa sinne mukaan ku ei siellä varmaa kaua mee.. Mikan sisko Janika tulee kattoon Amandaa tänne ja mun mumma vie mut.. :) JA huomenna onki jännä päivä, Amandan serkku syntyy :))))))) Jode keisarileikataan koska vauva oliki kääntyny! Hyyvin jännittävää! Ja ihanaa vihdoin nähdä millane prinsessa sieltä tuleekaa <3 No, eipä mulla sen kummempia.. heeipaa




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti