maanantai 1. joulukuuta 2014

Oma aika

Mulla on tosiaan vieläki noi keskiviikko illat vapaita, eli silloin rehaan itseni jonkun luo. Oikeesti juoksen tosta ovesta ulos, freeedooommm!! Noniin. Mua välillä hävettää että mulla ei oo mitää harrastusta, toiset mammat käy monta kertaa viikos salilla. Pitäis löytää semmonen harrastus mistä tykkäisin, salilla käyminen ei oikein nappaa. Lapsena mä kävin telinevoimistelus ja erilaisis tansseissa. Ja lisäks oon ratsastanut 8 vuotta. Hevostelu ja tanssiminen kyllä kiinnostais vieläki.. Tossa lähellä on yks gymi missä vois käydä vaikka zumbaamassa, mutta on nii törkeen kallista. Ja sitten se, että mulla ei oo ajokorttia niin en jaksa mihkää kauas kulkea kävellen. Amandan kaa käyn kuiteski kärryttelees ja JOSKUS jumppailen kotona. Mutta kyllä se vapaa aika on vaa tärkeetä, se auttaa jaksamaan paremmin.


Pari viikkoo sitte olin Annan kaa kaupungilla hypistelees ja kaakaolla<3


Viime viikolla Janikan luona teellä, ja Janika leikkas mun hiuksia vähä. <3


Nyt lauantaina olin Joden synttäri/tupareilla. Oli nii hauskaa<3


Ens lauantaina Waildin kesäkisasta voitettu VIP-ilta :P
Hirveetä biletystä siis tiedos.

No mutta, loppuun vielä kuva mun pikku apulaisesta. Laitettiin tänää Amandan kaa vähä joulua kotiin<3


Hyvää viikkoa kaikille!

<3janica


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti