maanantai 27. tammikuuta 2014

Kuulumisia!

Taas on maanantai, kyllä viikot vaa menee nopeaa! Viikoppuna oli mukavaa! Perjantaina Anna ja Aatu tuli kylään, ja Janikaki piipahti :) Aatu katto Itse ilkimystä, ja me Annan kans höpöteltii kaffiteltii mässättiin ja leikittiin Amandan kaa :) Anna toi meille taas ihanan "selviytymis pakkauksen" ;) Mikä piti sisällään vessapaperii, käsipaperii, roskapusseja ja saippuaa! Kiitos Anna (: 


Ku A&A lähti kotiin mä tein kanasalaatin ja katoin Voice of finlandia! 


Lauantai päivä kotona vaan Mikan ja Amandan kaa :) Illalla Anna tuli kaffille :)



Sunnuntaina mä menin Amandan kaa Tomin ja Anskun luo, siellä vierähtiki si koko päivä. Myös Suski ja Sanna poikiensa kans tuli kyläileen :) Ihana Joonatan syötti Amandaa :))


Ku pääsin kotiin olin aiva rättipoikki, kylmä ja väsy. Nokkaki alko vuotaan ja aattelin jo että ny mä tuun kipeeks. Mika peitteli viltin alle ja lupas hoitaa Amandaa niin voin levätä :) Teki hyvää ja vähä torkuinki! Jonka jälkee muhun iski himmee siivousvimma! Taas vaihto huonekalut paikkojaan olohuoneessa! Tää on nyt hyvä ja tää pysyy! (Ainaki jonki aikaa) 




Amanda nukkuu partsilla nyt ja mä meen keittään kaffit!
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
ps. Huomenna jatketaan mun juurihoitoa :s


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti