torstai 23. tammikuuta 2014

Jee viikonloppu!

Kirjotanpa ny tänne että en nukahda! Amanda heräs tos 7.20 ja itki, kokeilin laittaa vaan tutin ja harsoa vähä silmille nii jatko unia! Kello on ny 8.15 et kyl se varmaa pia herää. :) Eile oli kiva päivä! Kärryttelin heti aamusta mun vanhempien luo Amandan kaa ja herkuteltii äitin kaa ja katottii leffa. Ama jatkoi unia partsilla aika kauan! Mun ja äitin tv:n kattelusta ei tuu yleensä oikee mitää ku koko aika on paussilla, aina tulee mielee jotain kerrottavaa tai mä saan viestin puhelimeen tai Amanda tahtoo jotaki :) Mutta mukavaa oli!<3


Mentii kotiin, ja sain viimein itteeni niskasta kiinni ja siivosin! Kyllä tuli hyvä fiilis! Sain vietyä joulutavarat kellariin, roskat ja lehdet roskiin, imuroin ja järjestelin kaikki vaatteet kaappeihin. Meillä on tosiaan toi pesukone rikki, mutta onneks mulla ja Mikalla on ihanat mammat jotka on si pessy pyykkiä! Mikan pyykit Kitalle ja Aman mun äidille! Kiitos teille! ♡ Pitäs varmaa roudata vähä omaaki pyykkiä.. :D Iskä kävi eile gigantis vähä kyselees miten toimitaan (mulla ja mikalla on pieniä ongelmia ollu saada tää asia hoidettua :D) No, iskä toi mulle lapun mihin soitan ja korjaaja tulee kotiin! Tänää pitää soittaa..

Kävin myös postissa ja kaupassa eilen, piti palauttaa yhet legginsit. Amanda oli nii hyvällä päällä illalla ja Mikaki oli kotona :) Sain rauhassa tehä nää hommat ja Mika teki lasagnen :) Nyt alko si viikonloppu, jejee:) Ja Anna tulee meille tänää, herttinen ei olla nähty koko viikkoon! Nyt alkaa kuulua jutustelua Amandan sängystä, joten heiparallaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti