keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Joulu

On siis 25.12. kello on 22.05. Oon suursiivonnu tän kämpän täs illalla, käyny suihkus ja laittanu Amandan nukkumaan. Nyt löhötää Mikan kaa sohvalla, Mika kuuntelee puhelimesta musiikkia, mä kirjotan tätä ja täällä on paljo kynttilöitä.. :) Oikein lepposaa siis! Eilen Jouluaattona aamulla avattiin Mikan ja Amandan kanssa paketteja ensin kotona. Sitte mentiin klo 11 mun vanhempien luo, siellä äiti, iskä, mun veli ja Amy koira :) Hengailua ja puuroa :) Kolmelta syötiin jouluruoka, ja sen jälkee avattiin paketit :) Oli tosi lepposa tunnelma ja saimme toooosi kivoja lahjoja :) Mää sain vähä kauneustuotteita ja vaatetta ja sisustusjuttui, yökkärit ym. Saatii aiva ihana tähti matto :P Mä sain Mikalta 100e lahjakortin H&M, oujee joulun jälkee shoppa shoppa ;)





Illaksi me mentiin sit Mikan vanhempien luo :) Siellä oli myös ihanaa ja Janika oli siel myös:) Kaffiteltiin, jaettiin lahjat ja syötiin puuroa :) Amanda sai Mummilta ja Paapalta bumbon! Klo 21.30 lähettiin kotiin. Kotona Amandalla alkoi aivan hirveät vatsavaivat, hän vaa huus ja huus. Mahallaan polven päällä oli ainu iha ok asento.. :( itku jatku 23.15 asti kunnes Amanda pysty syömään ja sitten nukahti.. Raukka :( Se on varmaa nyt se rokote, kune sano neuvolas et n. seittemän päivän päästä se on vahvimmillaan?! Oioi :(


Tänää me oltii äiti ja iskän luona päivällä ja siel oli mun täti ja mumma myös :) Katottii mun vauva kuvia, kyllä Amanda vaa on mun näköne :) Syötii ja kaffiteltii.. Amanda sai taas vatsakouristuksia äitin ja iskän luona :( Äiti autto mua nukuttaan Amandaa.. Kyllä se sitten nukahti ja loppupäivä ollukki ihan normaali! Mentii si taas Mikan vanhempien luo ja siellä lissää kaffia ja puuroa. Anna & Aatu siellä myös, oli mukaavaa :) Sit tosiaan ku tultiin kotiin niin nii siivosin koko kämpän. Oli taas semmone kaaos et huhhuh :D No nyt on ihanaaaa :) Lisäänpä vähä kuvia meidä kodista :)










Tosi ihana joulu oli meillä, ensimmäinen meidän pikku perheelle <3
Kiitos teille kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti