maanantai 1. syyskuuta 2014

Paluu arkeen

Noniin sinne meni Mikan neljän viikon loma!! Viimene loma viikonloppu, huvilakauden päättäjäiset vietettiin saaressa.. Ihana viikonloppu oli<3


Amanda ajaa mun vanhalla "ryffellä"! Mä oon saanut ton mun kummitädiltä kun olin pieni:)



Illalla paljuiltiin :)

Tänään sitten oli paluu arkeen, herätyskello soi 7.00. Mika lähti töihin ja Amanda heräs 8.15. 
Aamupalaa, leikkiä, Amanda päikkäreille, pyykkiä, ruuan laittoa.. Oikeestaan ihan kiva palata arkeen:)




Laitoin Amandalle söpöjä pöllöjä seinälle yks päivä, jotka sain mun veljeltä :)

Sitten ulkoilua :) Nykyään on kivempi olla ulkona kun Amanda touhuaa paljon, konttii nurmikolla ja osaa kiivetä rappusia liukumäkeen:) Ei tarvi pelkästään keinua tai olla rattaissa:)





Iskä tuli moikkaan meitä, tultii sisälle kaffille ja välipalalle.. Nyt Amanda on päikkäreillä, Mikaki tuli töistä kotiin. Kaffia naamariin ja se olis kauppareissu tänää!

Hauskaa viikkoa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti