perjantai 1. elokuuta 2014

Moi!

Vähä ollu taukoa tänne kirjottelusta.. Tänne kuuluu hyvää, Amanda on oppinu paljon uusia asioita :) Neiti ryömii hurjalla vauhdilla eteenpäin ja nousee välillä konttaus asentoon. Amanda osaa näyttää missä on lamppu, vilkuttaa ja taputtaa :) Kaks ja puol kuukautta, niin meidän vauva täyttää jo 1-vuotta! Menee jo hokemisen puolelle, mutta miten aika voi mennä näin nopeeta?!!




Ihania pieniä sukulaistyttöjäkin on käynyt kylässä.


Serkukset Enni ja Amanda <3


Pikkuserkku Lily <3

Saaressa ollaan oltu nyt aika paljon, sinne on ihana mennä viilentymään näillä helteillä :)


<3


Viime viikonloppu oli aivan huippu! Mentiin perjantaina saareen mun vanhempien kanssa, oltiin ilta siinä yhdessä. Mun äiti lähti sitten yövuoroon ja iskäki lähti kotiin yöksi. Amandan mentyä nukkumaan vietettiin Mikan kans mukava ilta. Saunottiin ja uitiin, heitettiin tikkaa, istusttiin laiturilla ja juteltiin, yks ilta ilman mitään elektroniikkaa piristi kummasti! Kotona sitä tulee toljotettuu telkkaria tai puhelinta.. (Niinku nyt, mä koneella ja Mika kattoo telkkaria :D )

Lauantai päivä näiden kahden mun rakkauden kanssa <3 Oli muute niiin kuuma et sai hypätä mereen vähä väliä! Löydettii leikkimökistä tollane uima-allas ja laitettiin sinne vähä vettä, voi että Amanda tykkäs!!  Kotona saa nykyään joka päivä suihkuttaa nihkeän ja likaisen neidin, Amanda nauttii ku saa räiskyttää vettä ja leikkiä leluilla kun istuu bumbossa :)



Äiti ja iskä tuli saareen iltapäivällä, lähdettiin mun kummien mökille. Siellä oli myös mun täti ja eno perheineen, ja Sofia, Kim ja Lily. Kiva ilta vietettiin siellä, käytiin Sofian kanssa saunassa ja lillumassa uima-altaassa :)


Sunnuntaina mun veli perheineen tuli saareen <3 Maailman ihanimpia tyttöjä<3 
Kello oli jo sen verran paljon että kerittiin vaan hetki uida ja leikkiä meressä, kun meidän piti lähteä kotiin laittaan Amanda unille.. Janne ja tytöt jäivät saareen mun äidin kanssa yöksi :)


Siinä vähä kuulumisia:) Tänään alkoi Mikan loma, jei! Huomenna Mika lähtee maalle ja mä saan tänne nuo veljeni kaksi vanhinta tyttöä yökyläileen<3 Suunnitelmissa olisi hakea elokuva ja herkkuja, kivaa kivaa:) Tytöt tuleekin ekaa kertaa mun luo yöksi:)

Eipä mulla muuta! Hauskaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti