sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Minä ja Mika

Nyt kun meillä on vihdoin läppäri (lainassa), aattelin kirjottaa vähä pitemmin. Ajattelin kirjottaa mun ja Mikan tarinan, joka alkoi vähän reilu 2,5 vuotta sitten. Ollaan tiedetty Mikan kans aika kauan kyllä toisemme koska Mika on ollu mun veljen kaveri kauan.. Eli ku mä oon leikkiny vielä barbeilla, Mika on käyny mopolla meillä.. Ja kerran hakenu mut hevostallilta ja vieny kotiin.. Todella, todella outoa ajatella että kun sillo pikkutyttönä istuin Mikan autonpenkille niin en voinu kuvitellakaan että hei ton pojan kans mulla tulee olemaan joskus perhe! Heinäkuun alku vuonna 2011, oli keskiviikko ja olin menossa pulloon kaverin kans ja muistan ku näin Mikan siellä mun veljen kans.. Ja muistan että sanoin kaverilleni vessassa että "älä istu sen lippis päisen viereen, se on mun!"

Sen illan jälkee alko hirrrrvee tekstailu :D Ja seuraavana maanantaina Mika tuli mun luo kahville.. Tai itseasias mun ja Anskun luo, oltiin just heinäkuun eka päivä muutettu yhteen :) (oo voi niitä aikoja) Jo 17.7. alettiin virallisesti seurustelemaan. Meidä eka yhteine reissu oli tampereelle Blockfestiin.. Muistan sen ku eilisen, olin ostanu uudet vaatteet, oli uus poikaystävä ja ekan kerran lähin festareille.. :)


Meni 3 ja puol kuukautta ja me muutettiin Mikan kans jo yhteen, no voitte arvata mitä kaikki sano "noin nopeetaa plaplaplaa" :D No eihän meidän suhde ny oo ollu mitää ruusuilla tanssimista, niinku kaikilla varmaan parisuhde ei oo ollu aina niin ihanaa. Mutta myrskyistä on selvitty ja yhdessä ollaan vieläkin.

Kuvia meidän 2012 Blockfest reissusta :P




Ollaan Mikan kans usein mietitty meidän entistä elämää siellä entisessä asunnossa.. Mika oli työtön, mä en jaksanu käydä koulua. Rahat oli loppu, rahaa lainattiin usein ja juhlimassa käytii joka viikonloppu.





 2012 syksynä kuitenki asiat muuttu, Mika sai töitä ja mä tsemppasin lukio opintojen kanssa. Muutettiin kumpikin meidän vanhempien luo takas marraskuussa, keräämään rahaa. Musta tuli kun tulikin ylioppilas joulukuussa ja Mika on vakityöntekijänä vieläkin samassa työpaikassa. 



Hemikuussa 2013 tein positiivisen rauskaustestin ja mä alotin työharjottelun päiväkodissa. Toukokuussa muutimme tähän nykyiseen kotiimme. 


16.10.2013 meidän prinsessa syntyi ja se onki hienoin asia mitä mä ja Mika ollaan saatu aikaan <3 


<3







2 kommenttia: