torstai 27. helmikuuta 2014

Amandalle oma huone

Suunnitelmissa.... mulla. Mika ei halua, siis siirtää meidän sänkyä olkkariin. Mutta.. oon jo sopinu Annan kaa et huomenna me vaan tehää se ! :D ..Mika ei yleensä lue mun blogia, mut ny se si kuiteski lukee tän :D Saatiin paljon leluja Amandalle, Isabellan vanhoja :) Ja si tein taas hyvän kirppislöydön, semmonen kävelytuki mis on nappeja ja tulee kaikkee musiikki yms. :) Ostin myös semmosen vaaleenpunasen hunnun Amandan sängyn päälle :) Mattoa ei oo viel, mut jos pääsis huonenna shoppaan sellasenki.. u u uuu, niin innoissaa :P Saa kaikki lelut olkkarista sit sinne :) Eihä Amanda nyt vielä tarvi omaa huonetta... mutta MÄ en malta oottaa et saan laittaa sille huonetta :) Toisaalta olkkaris nukkuminen on kyl vähä huono ku mä meen nii aikasin nukkumaan ja Mika valvoo.. mut, ei se mitää :Dd



Bella oli hoidos tänää ♡ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti