torstai 30. tammikuuta 2014

moip.

Huvittaa kirjottaa muttei tiiä mitä kirjottaa. Ihihihi. Tänää mulla on se aromahieronta, aaaah ihanaa! Amanda menee mun äidille siks aikaa! :) Huomenna vois värjätä tukkaa ja lauantaina onki si Amandan serkun ristiäiset :) Tiistaina oltiin tosiaan aamu Amandan kunmien luona ja mä kävin hammaslääkärissä. Oli ihanaa ku jatkettii juurihoitoa mutta puudutusta ei enää tarvinnu ku ei sattunu enää, muutama vihlasu mut soli siin!!! Ens maanantaina vielä laitetaan oikea paikka, ja hammas on valmis! Kahentoista aikaa Jode haki mut ja Amandan ja me mentiin Lauran luo, jonne tuli myös Nora :) Oli taas niin hauskaa! Viis tuntia hurahti nopeaa! Unohdettii ottaa vauvoista yhteiskuva, mutta ehkä sitte ens perjantaina ku mennään Noran luo! :) Sanoinki Jodelle ku oltii matkalla kotiin että oon nii ilonen ku he haluu mut ja Amandan myös mukaan! Kiitos tytöt! :) Mulle tuli hirvee muuttohinku!! Lauralla oli niin kaunis koti, ja Elleniäkin odotti oma huone! No, me muutetaa si joskus.. Mua ärsyttää ku meidän seinis ei oo ees maalia!! Ihaanat betoni seinät.

Eilen Anna oli kaffilla ja toi Amandalle aiva ihanan pipon, niii supersöpö! Kiitos Anna <3 Amanda on muute alkanu kiljumaan ja pärisyttämään huulia paljo :D Villilaps. Illalla ku olis ollu viel yhdet välipäikkärit nii Amanda vaa ärisi, en saanu koskea sen tuttiin, hänen piti itsesaada hinkata sitä suuhun. Annoin sille si sen purulelun ja voi että ku se pureskeli sitä ja heti loppu ärinä :D En tiiä voiko noin pienellä olla vielä näitä "minä itte" juttuja, mutta heti jos mä yritin auttaa laittaan sen purulelun suuhu nii ärinä alko ja ku hän sai itte nii iha tyytyväine :D hassu likka<3 Lopuks kuvat viel Annan ostamasta piposta ja tästä Amandan purulelusta :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti