tiistai 7. tammikuuta 2014

Bella yökylässä

Kummityttöni oli meillä yötä su-ma :) Bella ei oo ollu kertaakaa hoidos mulla nyt tän aikanaku Amanda on syntyny, ja hyvi kyllä meni! Olis se kyllä aika haastavaa ku olis 2v ja vauva :) Mun mielestä olis hyvä tulla seuraava lapsi sitten kun ensimmäinen on täysin poissa vaipoista :) Bella osaa kyllä hienosti käydä potalla ja motkottiki mulle että "janica osta potta!" .. pitää siis ostaa ;) Sunnuntai ilta meni siinä kivasti, Bellalla oli mukana paljo omia leluja, se oli kyl hyvä ku meidän lelu valikoima on viel nii suppee.. :) Bellalla oli multa saatu joululahjaki mukana, vauvanukke. Bella sanoi että sen nimi on Amanda <3 Voi sitä helluu on nii innoissaan serkkuvauva Amandasta :) Bella silittää Amandaa, haluaa aina kantaa tuttipullon ja laittoi leluja "Amandan kainaloon" :) Ja oli ihanaa kun Bella ei enää vierastanu Mikaa! Vaikka Bella on meillä ollu paljo nii se on aina ruvennu itkee ja raivoon jos Mika kattoki sen päälle :D Nyt ne leikki yhessä ja Bella oli jo kotona kuulemma sanonu että "Bella on kiltti Mikalle" hihhihi :) Suuresti helpotti kyllä se että Bella menee nukkumaan tosi helposti.. Maanantai aamuna mun vanhemmat tuli meille, Bella tykkäs ku näki mumman ja paapan :) Mentiin ulos mä, Amanda, Bella ja mun äiti. Keinuttiin ja keräiltiin käpyjä :) Si ku tultii sisälle niin äiti lähti kotiin ja mä jäin tyttöjen kans yksin :) Bella söi ja laitoin sen päikkäreille. Oli jotenki hellyttävää olla Amandan kaa kaksin ku ei ollu niin paljo pystyny antaan sille huomiota. Loppupäiväki meni hyvin leikkien ja hömpötellen. Toinen ruoka syötiin ja sitte Tomi, Ansku ja Joonatan tuli meille :) Kivaa olii :) Seittemältä Bella haettiin. Amanda nukahti ysin jälkee ja si me katottii Mikan kans leffa :) 








Tänää Mikan sisko Janika on ollu meillä, kiitos Janikalle ku hoiteli Amandaa nii sain siivottua ja vaihdettu järjestyksen olkkariin! Kyllä tuli hyvä! Eipä mulla muuta.. ajatella että ens viikon torstaina Amanda on tasan 3kk! Ja si perjantaina on neuvola ja ne piikit annetaa. Yyyh:((





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti